Известие

Collapse
No announcement yet.

Малко тунинг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
    Колега, аз доколкото знам (само на теория де) кованите бутала имат и някои недостатъци, а именно-по-голямо температурно разширение, което пък от своя страна може да доведе до други затруднения. Тъй че, при положение, че няма да я турбинираш колата, мисля, че може да минеш и без ковани бутала. Има разни с керамични покрития, не знам кво, може да ти свършат работа
    Бе да не земе да роди после От това ме е страх ,че като се затрия по маистори и шлаифове,понеже мотора е милонер на 400 000 км,и трее се види понеже е валат,поне да се забрави после,за него,а не всичко на ново после,а те кованите струват сигурно по евтино от орегиналните.Та затова ми се ще ем да си спестя пари и ем да си направя мотора надежден.
    155 2.0 16v МY95 Sport

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
      Сега има друг проблем тамън бях намерил ковани бутала Виорснер или както им е името,ма се оказва ,че кованите бутала ,са 2 вида,а именно бутала кадето дигат комресията на 12,за силен атмосверен тунинг,или такива които я свалят на 8,5,за турбо интервенции.На мене обаче ми трябват ковани бутала ,но да запазват стоковата компресия,понеже при 8,5 без нитро просто няма да отцепи,а на 12 ще е много за нитрото.Та това е сериозен проблем,понеже аз искам ковани бутала,понеже са много по здрави,и няма да има проблеми ако се пръска повечко нитро.Ако някои колега има инфо по въпроса и ,ме светне ще съм му много благодарен
      Слагаш бутала за 12/1 и разреждаш двигателя малко (с по-дебела гарнитура)...
      Всичко е въпрос на замерване и сметки
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
        Слагаш бутала за 12/1 и разреждаш двигателя малко (с по-дебела гарнитура)...
        Всичко е въпрос на замерване и сметки
        Знам че е така колега ,ма ако се намерят точните бутала ,е пеи сърце,без да разреждаш понеже тази по дебела гарнитура кои знае от каде ще я търся,или ако е поръчам сигурно ще е неоправдано скъпа.А орегинала си е наи лесно.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Слагаш бутала за 12/1 и разреждаш двигателя малко (с по-дебела гарнитура)...
          Всичко е въпрос на замерване и сметки
          Апссс, взима "разредените" бутала, главата докато и изчезне белега е някъде 0,8-0,9мм. а може и малко под белега, и слага тънката метална гарнитура от CF3 0.5мм е тя, на фона на неговата която е около 1,6мм., и мое с близо 2мм да смъкне обема, нооооооо без сметки е фърляне на боб
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Апссс, взима "разредените" бутала, главата докато и изчезне белега е някъде 0,8-0,9мм. а може и малко под белега, и слага тънката метална гарнитура от CF3 0.5мм е тя, на фона на неговата която е около 1,6мм., и мое с близо 2мм да смъкне обема, нооооооо без сметки е фърляне на боб
            Докато писах горното и това си мислих... ама в тоя вариант има по-голяма вероятност да се засекат бутала и клапани...
            При мен за да падне от 10/1 до 8.4/1 "подложката" е 3.1мм
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Докато писах горното и това си мислих... ама в тоя вариант има по-голяма вероятност да се засекат бутала и клапани...
              При мен за да падне от 10/1 до 8.4/1 "подложката" е 3.1мм
              Е това основно зависи от буталата , слага се мери се гледа се и в лошия случай си слага стандартната гарнитура или вариатора го ползва за украшение и т.н. Варианти много реално

              А и http://wossneronline.com/forged_pist...products_id=33 с тоя вариант трее ламинат да подлага отдолу Докато тука http://wossneronline.com/forged_pist...products_id=33 може да посгъсти по културно.
              Last edited by thecleaner; d.m.y г., 00:21.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #97
                Колеги тука малко извън проекта искам да отворя една скоба,понеже в раздел 159 има колеги ,които се занимават с ремонт,и продажба на авточасти ,и доста спекулират с цените.Значи преди време ми светна лампата за наклатките,и от дясната страна ,ми се обаждаше малко шарнира,та днес закарах колата за ремонт.Два предни носача ,орегинални Алфа Ромео,незнам каква марка са понеже не пише,има само печати Фиат/Ланчиа,цена 35 евро единия,две биелетки заедно с тампончетата,пак орегинални,в кутиики с натпис Рикамбиоригинали,по 5 евро бройката,предни дискове 284мм Пак орегинални Алфа Ромео,55 евро комплекта,предни наклатки Текстар 50 евро,задни наклатки TRW Орегинал 20 евро,4 броя маншони за полуоските,заедно със скобите пак орегинални по 2,50 евро броиката.Значи само частите са 215 евро,плюс 60 евро за труд,всичко излезе 275 евро ,като се има в предвид,че 60 евро за труд е цена в Италия.Всички части и работата са разбира се без фактура.Ако бях сложил не орегинални части ,които не са хич лоши ,можеше да спестя около 60 евро.Та по въпроса ,пиша това понеже за Алфа Ромео частите ,не са скъпи,просто в БГ много се спекулира,със цените,за 159 разликата е още по фрапираща,понеже е нова кола и нашите търговци,искат да свалят от едно агне по две кожи.Остава другата седмица да сменя скоростната кутия,понеже моята има шум,и продължавам с проекта,та ако някои от вас може да ми помогне,как да си намеря една нитро система ще съм много благодарен,всичката информация по въпроса за нитрото,ми е необходима,понеже за момента,още не съм намерил нищо.Благодаря.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #98
                  За авточастите: купих си дебитомер от Италия, поръчка по интернет. Оригиналният бош и доставката с UPS ми излезе приблизително колкото да си купя половин дебитомер тук в България.
                  За нитрото: четох че имаш проблеми с ebay, но това не ти пречи да си поръчаш директно от сайт на компания.
                  Компаниите за нитро части , които аз знам са една в UK и три в US.
                  Основният проблем е да не стане бедна смес и това може да се случи:
                  ако удариш прекъсвач
                  ако ти откаже соленоида (клапана) за допълнителното впръскване на бензин
                  Така, че аз бих обърнал внимание соленоида на бензина да е възможно най-качествен.
                  ...

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                    За авточастите: купих си дебитомер от Италия, поръчка по интернет. Оригиналният бош и доставката с UPS ми излезе приблизително колкото да си купя половин дебитомер тук в България.
                    За нитрото: четох че имаш проблеми с ebay, но това не ти пречи да си поръчаш директно от сайт на компания.
                    Компаниите за нитро части , които аз знам са една в UK и три в US.
                    Основният проблем е да не стане бедна смес и това може да се случи:
                    ако удариш прекъсвач
                    ако ти откаже соленоида (клапана) за допълнителното впръскване на бензин
                    Така, че аз бих обърнал внимание соленоида на бензина да е възможно най-качествен.
                    Точно това е колега ,за сместа ще трее добри соленоиди ,ма аз и без това искам да си купя ,грамотна система с добри соленоиди,и не ми се дават пари за боклуци,та се надявам ,че от тяхна страна мисля че няма да има изненади.За прекъсвача говорих с един техничар тука ,и тои ми каза ,че ако добавим един малък модул,които да спира нитросистемата ,когато колата стигне на прекъсвач,няма да има проблем.Понеже още не знам на моята кола дали на прекъсвач ,и бяга тока или и бяга бензина,ако и бяга тока не е проблем,ма ако са дюзите кадето спират да пръскат бензин на прекъсвач,то ще трее този модул,които да взима сигнал,от дюзите,и през него да минава релето ,за пускане на нитро системата,като изгаснат дюзите,да гасне и нитрото.

                    За самата система гледам ,ма понеже и не разбирам ,не съм си избрал още система,па и не знам още много саитове ,кадето ги предлагат.Мисля че на мене ми трее тази дето е за 4 цилиндрови мотори,с една дросел клапа,и кадето пръскат 35,50,75,и100 коня по твои избор.Ако имате вие колеги нещо в предвид каде може да се купи добра система,и кои точно модел става ,за моята кола,ще съм ви благодарен ,ако ме светнете.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Докато писах горното и това си мислих... ама в тоя вариант има по-голяма вероятност да се засекат бутала и клапани...
                      При мен за да падне от 10/1 до 8.4/1 "подложката" е 3.1мм
                      Ето снимка на сток бутало и wossner 8.5
                      http://img826.imageshack.us/img826/5255/mx7g.jpg

                      Нарезите за клапани са доста по дълбоки и мисля, че няма да е проблем. Но все пак не мисля, че колегата трябва да се занимава с такива бутала, за да я сгъстява после.
                      Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                      Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                      Fiat Brava JTD

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        .............
                        Понеже още не знам на моята кола дали на прекъсвач ,и бяга тока или и бяга бензина,ако и бяга тока не е проблем,ма ако са дюзите кадето спират да пръскат бензин на прекъсвач,то ще трее този модул,които да взима сигнал,от дюзите,и през него да минава релето ,за пускане на нитро системата,като изгаснат дюзите,да гасне и нитрото.
                        Спира дюзите, респективно - горивото.
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • Малко да дигнем темата,лошото е че няма нищо ново ,само текущи ремонти напоследък ,и ми се плаче ,че трее се харчат пари на вятъра,ма няма как.Смених скоростната кутия,понеже си замина дифа,ма изненадата беше когато свалих старата и се оказа че съединителя е гушнал букета и то много отдавна.Двете вътрешни карета и те валат,лагерчето на средната полуоска,и то за уволнение,та я закъсах яко.Сега вече всичко е на ред,и трее се ослушам за нитро система,преди да ревизирам мотора,понеже така ще мога да пробвам системата и да и правя настроики на стария мотор,та ако нещо се обърка да се окоти сега преди ревизията.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • Малко да дигнем темата ,значи пак изненади има ,и то лоши,а именно скоростната кутия ,пак гушна букета.Лошото обаче е ,че щом тези кутии ,се трошат като захарни петлета със стоковия Мотор то тогава ,какво остава ако е тунингован,няма да има наваксване на кутии,та всичко върви към поставяне на Друг мотор с друга кутия.Вариянта 2.0 20 клапана турбо от купе,маи ще се окаже наи добър.Малко като се стопли времето и ще се деиства по въпроса.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • Защо не 2.0 16в турбо ? Може да влезне с по-малко преправяне.

                              Comment


                              • Ами чудих се и аз ,по този въпрос бая ,ма всички плюсове са на страната на 5 така.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X